تبلیغات
روایتِ بازی - مطالب مرداد 1389
Dot Tk domain for Free!
بازی به روایت لوفی
بازدیدهای امروز:
بازدیدهای دیروز:
كل بازدیدها:
كل مطالب:
كل نظرات:
ایجاد صفحه: - ثانیه

center>
Pagerank���� ��� �� ����

واقعی است. بالاخره 4 سال پس از عرضه ی کنسول پلی استیشن 3 , سیستم امنیتی تحسین شده ی ان کاملا و به طور اشکار به مخاطره افتاده است. در طی چند هفته و یا حتی چند روز اینده کاربران این کنسول که همیشه مایل به هزینه ی بسیار برای بازیهای مورده علاقه ی خود بودند خواهند توانست که بازیها را بروی هارددیسک کنسول کپی کنند و هیچ چیز جلوی شیوع این مساله را بروی اینترنت نخواهد گرفت. اما سوال اساسی اینجاست که ایا سونی قادر به مبارزه خواهد بود؟ ایا اپدیت های firmware جدید خواهد توانست که سونی را یک قدم جلوتر از هکر ها نگه دارد؟

همچنانکه یک "PSJailbreak" ساده در حال انتشار در بین تامیین کنندگان modship در سرار دنیاست, اطلاعات جدید اشکار میشوند و ما را از چگونگی کار این هک بیشتر مطلع میسازند. به خاطر اینها ما میتوانیم مقیاس وظیفه ی تحمیلی را که سونی با ان روبروست محک بزنیم در حالیکه این واقعه برای سونی بزرگترین رویارویی برای جلوگیری خسارت های احتمالی در گذشته ی اخیر این شرکت بوده است.

حمله به سیستم امنیتی پلی استیشن از هر دو طرف سخت افزاری و نرم افزاری بوده است. یک USB dongle به پلی استیشن وصل میشود و با فشردن دکمه ی eject در حالیکه بوت شدن سرد ان باعث میشود تا کد های موجود در dongle بر کنترل معمول بوت شدن کنسول احاطه پیدا کنند و جای ان رابگیرند.بر اساس تصویر های XMB دیده شده در ویدیو های بیشمار YouTube , به نظر میسد که dongle عناصر موجود در firmware کنسول debug PS3 را به کنسول معمولی وارد میکند. داشتن انتخاب نصب فایل های PKG که تنها قابل دسترس از طریق دستگاه های ساخت و تست بازی میباشند از این پس بروی دستگاه های در دسترس مردم قرار میگیرد. از این طریق وسیله ی اصلی پشتیبانی نرم افزار به پلی استیشن اضافه میشود. 

اگرچه ممکن است که شما تا کنون از فایل های PKG چیزی نشنیده باشید احتمالا بسیاری از انها را بروی پلی استیشن خود نصب کرده اید. در واقع تقریبا تمامی فایل های دانلئدی شما زا PSN حاوی فایل های PKG هستند. به محض دانلود و خارج سازی از فشرده ,پلی استیشن انها را نصب میکند. در دستگاه های مخصوص ساخت و تست بازی کدهای موسوم به unsigned code به طور مداوم از طریق دانلود یا فلش مموری ها بروی دیسک شما به صورت فایل های PKG پخش میشوند. تنها تفاوت این و یک دانلود PSN معمولی این است که فایل ها رمزگذاری نشده اند که این اجازه ی پخش اسان تر برای بازی های ناتمام مخصوص نقد وبسایت ها و مجلات بازی را میدهد. ( تنها ازمایشگاه های مخصوص سونی می توانند عملیات رمز گذاری و "sign" code را انجام دهند.

واقعیتی که قابلیت نصب فایلهای PKG هم اکنون برای دستگاه های بازی معمولی پلی استیشن 3 در دسترس میباشد به ما به طور واضح چگونگی کار Jailbreak را نشان میدهد در حالیکه ان در firmware های معمول موجود نمیابشد. و این بدین معنیست که عناصر اپدیت های سیستم های اختصاصی مورد استفاده بروی پلی استیشن های debug بروی پلی استیشن های معمولی نصب میشوند. اما چگونه؟

در اینجا دو توضیح محتمل وجود دارد. اول از همه هر کسی که در پس این وقایا است بسیار باهوش بوده و توانسته به زیرکی موفق به دستیابی اطلاعاتی شود که نصب کد را از طریق پرت USB ممکن میسازد. گزینه ی محتمل تر این بوده ست که وسیله های USB که سونی برای بازیابی پلی استیشنهای با firmware مشکل دار و ناقص استفاده می کرده است لو رفته اند و برای مقاصد غیر قانونی به صورت مهندسی معکوس بازسازی شده اند. پلی استیشن هایی که به صورت factory service mode در امده بودندگهگاهی بروی اینترنت پدیدار میشدند و نرم فزار مربوط به کامپیوتر انها که USB dongle را اجرا میکن مدتی پیش لو رفت.

هم اکنون به نظر میرسد که سخت افزار نیز از مراکز تست و تعمیر سونی دزدیده شده است. ممکن است غیر قابل باور به نظر رسد, اما در دنیایی که تصاویر و خود دستگاه پلی استیشن اسلیم ماه ها قبل از عرضه ی رسمی ان در بازار Philippines ظاهر میشود همه چیز امکان پذیر است. جدا از این, دقیقا همین اتفاق برای ابزار مورد استفاده در تعمیر PSP کمی قبل از عرضه ی PSP-2000 در سال 2007 رخ داد.

از لحاظ اجزای خود dongle , تصاویر منتشر شده از درون ان حاکی از یک درایو USB معمولی است که چیزی جر یک چیپ microcontroller بی خطر به صورت 48 پینی بروی یک PCB کوچک را نشان نمیدهد. بسیار شگفت انگیز است که که سازندگان برای خرید این قطعه ی کوچک الکترونیکی رقم نجومی 130 دلار را طلب میکنند و کاملا روشن است که خود ان چیزی جر یک نسخه ی کپی شده توسط شرکتهای چینی تنها چند روز پیش از تولید و عرضه ی عمده انها به بازار نیست.

بخش نرم افزاری PSJailbreak که در PS3 debug نصب میشود و باعث چند غافلگیری خوهد شد, برای عموم در دسترس و قابل دانلود میباشد . این یک وسیله ی بسیار ساده است که که تمامی فایل های موجود در بازی را بروی هاردیسک درونی یا فلش درایو و هاردیسک بیرونی کپی میکند. به نظر میرسد که مقداری از کدهایی را که سونی بروی فایل استفاده میکند جدا شده اند .( Hash های موجود در فایل های رمز گذاری شده به طور گسترده ای تغییر کرده اند) , اما فایل های قابل اجرا بدون USB dongle کار نخواهند کرد. هنگامی که یک بازی را برای اجرا انتخاب میکنید, دستگاه به XMB برمیگردد. از این به بعد , تنها میتوان دست به گمانه زنی و حدس زد اما این فرض منظقی است که چیپ پس از ان تمامی عملیات دیسک را به دستگاه یعنی جایی که بازی کپی شده است , منحرف میکند.

تمامی شرایطی را که بتوان که این وسیله را به عنوان وسیله ای برای کپی بازیها نام برد موجود میباشد. اما ایا میتوان ان را یک jailbreak در شکلی که اخیرا در دادگاه های امریکا محکوم شده است محسوب کرد؟ وجود صرف یک مدیریت کننده ی backup - که فرضا از از سونی دزدیده شده باشد- چیز دیگری را نشان میدهد و اگر dongle واقعا از ابزار بازیابی خود سونی کپی شده باشد هر گونه قانونی بودن شبیه به یک جوک است.

وجود قابلیت نصب PKG بدین معنی است که نرم افزار های emulator و پخش کننده بروی PS3 قابل نصب خواهند بود. فعلا به هر حال این قضیه کاملا روشن است که برای ساخت چنین نرم افزار هایی به ابزار خود سونی نیاز است که پیچیدگی هر چه بیشتر قانونی بودن ان دامن میزند. با تمامی این حرفها این یک کابوس برای سونی به شمار میرود. به هر حال میتوانید از این مطمئن باشید که جواب سونی بسیار سریع خواه بود. ما میتوانیم به طور قاطعانه منتطر پدیدار شدن یک اپدیت اجباری firmware از طرف مراکز نرم افزاری سونی پس از انالیز کردن هک و بدون شک در نتیجه خنثی کردن ان باشیم. کنترل خسارت بسیار کلیدی خواهد بود و همانند حذف OtherOs که هک Gehot باعث و بانی ان بود , سونی بدنبال کاهش تعداد کنسولهای قابل اجرای این هک از طریق اپگرید و خارج از به دور کردن هک خواهد شد.

با فرض بر اینکه وصله ی حافظه حقیقت داشته باشد, سرعت عکس العمل برای مهندسین سونی مشکلی نخواهد بود. تغییر اجزای تشکیل دهنده ی module های تحت تاثیر قرار گرفته برای سونی مثل اب خوردن راحت خواهد بود و کاملا واضخ است که این کار را برای بازسازی و وصله کردن دوباره کدها برای هکر ها دشوار خواهد ساخت. علاوه بر این در دراز مدت, چیزی نخواهد توانست جلوی سونی را برای معرفی یک شیوه ی جدید رمزگذاری و اجرای بازیهای اینده برای کنسول PS3 بگیرد.

به هر حال مقابله با خواص خود USB dongle برای سونی سخت تر خواهد بود. با فرض بر اینکه این وسیله کپی از ابزار تعمیر و سرویس خود سونی باشد , ممکن است برای بی اثر کردن کامل این هک به یک مادربرد کاملا جدید نیاز باشد. هدف اصلی این dongle در واقع بازیابی firmware های معیوب میباشد و احتمال ان وجود دارد که این وسیله بایستی بروی سطح سخت افزاری عمل کند که که با یک اپدیت صرف نمی توان به ان دسترسی پیدا کرد. ما قبلا شبیه به این را روی کیت سونی به اصطلاح باتری Pandora که با ورود به حالت service mode بر همان اساس کار میکند و سونی تنها زمانی موفق به شکست ان شد که دست به تجدید نطر سخت افزار مادربورد PSP شد. هیچ کاری در مورد PSP های قبل از ان نمیشد انجام داد.

سونی نخواهد توانست کار زیادی در رابطه با شکست حملات ازمسیر USB انجام دهد, مگر اینکه بتواند دست به تغییرات اساسی ترین کدهای low-level بایوس PS3 بزند. تمامی اینها به این بستگی دارد که مانع اجرای کدهای تزریقی شد. کمی جلوتر میتوان بازی همیشگی موش و گربه را از طف سونی و هکرها پیش بینی کرد. و البته احتمال این وجود خواهد داشت که همانند اقدامات سالیانه ملیکروسافت در بن کردن کاربرانی که دست به کپی خور کردن اکسباکس های خود میزنند سونی نیز دست به کشف کاربران خاطی زده و مانع دسترسی انها به شبکه PSN شود.

پیچیدگی سیستم امنیتی سونی نشان دهنده ی این امر است که سونی را یک قدم جلوتر نگه خواهد داشت. اما نمی توان جلوی مردمی را که با استفاده از هک مانع اپدیت کنسولهای خود را میشوند گرفت. که البته این خود باعث قطع دسترسی انها به شبکه ی PSN خواهد شد . که در صورت ادامه ی این روند بازیهای اینده نیز که تنها با نرم افزارهای دستگاه های تازه تر سازگار خواهند بود روی PS3 های با Firmware ها قدیمی تر اجرا نخواهند شد.

با توجه به این که PSJailbreak هم اکنون با قیمت 130 دلار به فروش میرسد , احتمال بسیار قوی وجود دارد که این خود گران ترین و کوتاه مدت ترین هک تا به کنون باشد و با در نظر گرفتن سادگی این سخت افزار , قیمت بالای ان تنها یاد اور سواستفاده از کاربرانی است که قصد انجام بازیهای کپی را به هر قیمتی در سر دارند. سازندگان PSJailbreak این وسیله را با قیمت بسیار بالایی میفروشند چرا که میدانند که فرصت انها چه از نظر زمانی و چه از نطر اختصاصی بودن حربه ی انها بسیار محدود میباشد.

با وجود تمامی صحبتهای گفته شده در بالا, خواص واقعی این USB stick و اینکه تا چه حد اینده ی ان با ثبات است هنوز نامعلوم باقی مانده است. در حالیکه تولید عمده ی PSJailbreak هم اکنون در حال اجراست و اولین محصولات تولید شده تا قبل از اتمام همین ماه به عرضه ی عموم در خواهد امد , مهندسین سونی نیز بدون شک در حال مسلح شدن برای جنگ روبروی خود هستند.


نوشته شده توسط omid در یکشنبه 31 مرداد 1389 و ساعت 01:14 ب.ظ [+] | نظرات ()
معرفی استاندارد وایمکس 2 با سرعت 100 مگابیت در ثانیه
معرفی استاندارد وایمکس 2 با سرعت 100 مگابیت در ثانیه

استاندارد ارتباط بی سیم 802.11m که با نام تجاری وایمکس2 شناخته میشود قرار است سرعت دانلود در دستگاه‌های قابل حمل را به بیش از صد مگابیت بر ثانیه برساند.

انتظار میرود  این تکنولوژی در ماه نوامبر به تایید موسسه IEEE برسد و  بررسی ها در سه ماهه اول سال 2011 انجام شود تا گواهی تجاری اواخر 2011 صادر شده و از سال 2012 استفاده تجاری از وایمکس 2 اغاز شود.

این تکنولوژی و تکنولوژی نسل سوم LTE رقابت سختی را برای تصاحب بازار تلفن های همراه و دیگر وسایل ارتباطی بیسیم در پیش رو دارند.

استاندارد وایمکس فعلی تنها تا 3.6 مگابیت در ثانیه را استفاده میکند و تکنولوژی نسل جدید ان که تخمین تا 120 مگابیت در ثانیه هم برای ان زده شده به نظر استاندارد LTE را کاملا کنار خواهد زد و این استاندارد جدید راهی موبایل های نسل بعد و دیگر وسایل ارتباطی آینده خواهد شد.



نوشته شده توسط omid در یکشنبه 31 مرداد 1389 و ساعت 01:11 ب.ظ [+] | نظرات ()
اینتل شرکت Mcafee را به قیمت 7.7 میلیارد دلار خرید
اینتل شرکت Mcafee را به قیمت 7.7 میلیارد دلار خرید

سهامداران ارشد شرکت Mcafee  موافقت کردند که این شرکت را با قیمت 7.68 میلیارد دلار به شرکت اینتل بفروشند.

مدیر عامل اینتل در این باره میفرمایند:در گذشته، بهینه سازی، کم مصرفی، عملکرد بهتر و اتصال با سخت‌افزارهای دیگر نیاز‌های بازار مصرف کننده بود. در آینده نزدیک امنیت نیز به این گزینه‌ها اضافه میشود.

در این معامله ارزش هر سهم Mcafee  معادل 48 دلار قیمت گذاری شد.

بدین ترتیب شرکت Mcafee  نیز به زیر مجموعه های اینتل اضافه شد تا این شرکت بیش از پیش قدرتمند شود تا بتواند با غول دیگر دنیای کامپیوتر یعنی AMD رقابت بهتری را داشته باشد.



نوشته شده توسط omid در یکشنبه 31 مرداد 1389 و ساعت 01:10 ب.ظ [+] | نظرات ()
لیست بازی هایی که از Move پشتیبانی میکنند مشخص شد
لیست بازی هایی که از Move پشتیبانی میکنند مشخص شد
کنترلر حرکتی Move که توسط شرکت سونی ساخته شده قرار است در تاریخ September 19 در امریکا October 21 در ژاپن و September 15 در اروپا عرضه شود.قیمت خود کنترلر به تنهایی 50$ است. سونی در امریکای شمالی یک باندل مخصوص که شامل PS3 250G , کنترلر حرکتی Move , بازی Sports Champions و یک دیسک blu-ray دموی بازی های مخصوص Move با قیمت 400$ عرضه میکند.ولی اگر PS3 دارید بهتر است پکیج مخصوص Move شامل کنترلر حرکتی دوربین(Eye) و بازی Sports Champion را به قیمت 100$ خریداری کنید.

در همین رابطه لیست بازی هایی که تاکنون اعلام شده قرار است از این کنترلر حرکتی پشتیبانی کنند به شرح زیر است:
 

بازی:Brunswick Pro Bowling 
سبک:Sport
ناشر بازی:Crave
تاریخ انتشار: Sep 17, 2010

 

بازی:Killzone3
سبک: Sci-Fi First-Person Shooter
ناشر بازی:ُSCEA
تاریخ انتشار: February 2011

 

بازی:TV SuperStars
سبک:Trivia / Game Show
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار: Oct 26, 2010

 

بازی:Start The Party
سبک: Compilation
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار: Sep 7, 2010

 

بازی:Sports Champions
سبک:Sports
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار:Sep 7, 2010

 

بازی:The Sly Collection
سبک:Compilation
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار: November 2010

 

بازی:Sorcery
سبک: Action Role-Playing
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار:TBA 2010

 

بازی:Time Crisis Razing Storm
سبک: Light Gun Shooter
ناشر بازی:Namco Bandai Games
تاریخ انتشار: Oct 19, 2010

 

بازی:SingStar Dance
سبک:Music Maker
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار: Nov 1, 2010

 

بازی:The Fight: Lights Out
سبک: 3D Fighting
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار:Oct 26, 2010

 

بازی:Heroes on the Move
سبک:3D Platformer
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار:TBA 2011

 

بازی:SOCOM 4: U.S. Navy SEALs 
سبک: Modern Shooter
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار:TBA 2011

 

بازی:DarkStar One: Broken Alliance 
سبک:Space Combat Sim
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار: Jul 13, 2010

 

بازی:Heavy Rain 
سبک: Adventure
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار: Feb 23, 2010

 

بازی:LittleBigPlanet 2
سبک: 3D Platformer
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار:Nov 16, 2010

 

بازی:Monster Garage 
سبک: Driving
ناشر بازی:Activision Value
تاریخ انتشار: Nov 3, 2004

 

بازی:Space Rangers 2: Rise of the Dominators 
سبک: Role-Playing
ناشر بازی:Cinemaware
تاریخ انتشار:Mar 27, 2006

 

بازی:Beat Sketcher 
سبک: Rhythm / Dancing
ناشر بازی:نامعلوم
تاریخ انتشار:Q4 2010

 

بازی:Space Rangers 2: Reboot 
سبک: Role-Playing
ناشر بازی:eGames
تاریخ انتشار: Feb 26, 2009

 

بازی:EyePet 
سبک: Virtual Life
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار:Sep 7, 2010

 

بازی:Tiger Woods PGA Tour 11 
سبک:Golf Sim
ناشر بازی:Electronic Arts
تاریخ انتشار: Jun 8, 2010

 

بازی:Resident Evil 5: Gold Edition 
سبک: Horror Action Adventure
ناشر بازی: Capcom
تاریخ انتشار:Mar 9, 2010

 

بازی:The Shoot 
سبک:Modern Shooter
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار: Oct 12, 2010

 

بازی:Kung Fu Rider
سبک: Action
ناشر بازی:SCEA
تاریخ انتشار: Sep 7, 2010

 

بازی:Virtual Tennis 4
سبک:Tennis
ناشر بازی:Sega
تاریخ انتشار:TBA 2011


بازی هایی که تاریخ انتشار انها گذشته توسط یک اپدیت از شبکه PSN امکان استفاده از Move به انها اضافه میشود


نوشته شده توسط omid در شنبه 30 مرداد 1389 و ساعت 01:18 ب.ظ [+] | نظرات ()
PlayStation Move بهترین سخت افزار حاضر در gamescom اعلام شد
PlayStation Move بهترین سخت افزار حاضر در gamescom اعلام شد
به نظر میرسد که سونی بعد از انتحاب Move به عنوان بهترین سخت افزار همایش gamescom اولین ضربه ی اساسی را در جنگ کنترلر های حسی وارد کرده باشد. هیئت رای دهنده که متشکل از متخصصان بنام در عرصه ی انتشار و رسانه بودند به اتفاق Move را به عنوان بهترین سخت افزار این همایش انتخاب کردند. Gran Turismo 5 نیز با دو جایزه این نمایشاه را ترک کرد. یکی برای بهترین بازی و دیگری برای بهترین بازی کنسولی حاضر در این نمایشگاه. عنوان بهترین بازی کنسولهای دستی نیز به Super Scribblenaughts تعلق گرفت. در کل 6 جایزه در این نمایشگاه وجود دارد که که سه تای دیگر ان مربوط به بهترین بازی PC , بهترین بازی موبایل و بهترین بازی انلاین میباشند که هنوز برندگان انها اعلام نشده اند.


نوشته شده توسط omid در شنبه 30 مرداد 1389 و ساعت 01:17 ب.ظ [+] | نظرات ()
بدون کشتن کسی میتوانید Metal Gear Solid :Rising را به پایان برسانید!
بدون کشتن کسی میتوانید Metal Gear Solid :Rising را به پایان برسانید!
بعد از اولین دموی گیم پلی از بازی چیزی که خیلی به چشم میخورد این بود که با یک بازی کامل اکشن با خشونت و خون بالا رو به رو هستیم اما تهیه کننده ارشد بازی جناب Shigenobu Matsuyama گفته اند که این بازی هم مانند تمام بازی های دیگر سری یک MGS است و به المان های بازی اصلی وفادار خواهد بود و شما میتوانید بدون اینکه حتی یک نفر را بکشید بازی را به اتمام برسانید!

در بازی سایبرگ و ماشین های مکانیکی فراوانی وجود خواهد داشت اما شما میتوانید با تکه تکه کردن انها (بریدن) بازی را جوری پیش ببرید که نیازی به کشتن هیچ انسانی نباشد .

MGS های قبلی سلاح های بیهوشی و شوک الکتریکی(مانند چاقو شماره 4) داشتند و بوسیله انها میتوانستید راحت از پس دشمن بر بیاید و نیازی به کشتن انها نباشد.
Matsuyama mentioned میگوید این امکانات در Rising هم وجود دارد و همچنان میتوانید بصورت مخفی در بازی حضور داشته باشید. در حالی که شما میتوانید تمام دشمنانتان را از وسط نیز ببرید تصمیم با خودتان است!


نوشته شده توسط omid در شنبه 30 مرداد 1389 و ساعت 01:16 ب.ظ [+] | نظرات ()
Valve: پلتفرم PS3 به طور شگفت انگیزی برای ما مهم است!
Valve: پلتفرم PS3 به طور شگفت انگیزی برای ما مهم است!
آقای اریک جانسون، مدیر پروژه‌های شرکت Valve در طی مصاحبه‌ای با CVG در جریان نمایشگاه GamesCome اعلام کرد: "پلتفرم PS3 به طور شگفت انگیزی برای ما مهم است، به این دلیل که ما حس می‌کنیم در گذشته بسیاری از مخاطبین این کنسول را از دست داده‌ایم!" "ما بدنبال یافتن اشتباهاتی هستیم که باعث شد دارندگان کنسول PS3 به خاطر آن‌ها از Orange Box و مشکلاتش نظیر افت فریم رنج بکشن. ما به هیچ وجه احساس نمی‌کنیم ان تجربه‌ای رو که ما مد نظرمون بود و با استاندارد‌های ما مطابق هست به دارندگان این کنسول ارایه داده باشیم! بنابراین این مورد برای ما خیلی مهم هست، ما می‌خوایم تمام اشتباهات گذشته رو جبران کنیم و اینبار یک تجربه ناب رو به دارندگان PS3 ارایه بدیم. البته عناوین ما برای PS3 بد نبودن و فقط بااستاندارد‌های مد نظر خودمون کمی فاصله داشتن." بر طبق صحبت‌های اقای جانسون عرضه انحصاری سرویس Steam برای کنسول PS3 بخش بزرگی از اقدامات آن‌ها برای آشتی دوباره با کنسول PS3 و طرفداران آن است. ایشان همچنین اضافه کرده‌‌اند: "ما همچنان به دنبال این هستیم که باز هم اشتباهات گذشتمون در مورد PS3 رو جبران کنیم، برای همین این پلتفرم برای ما خیلی مهم هست! ما می‌خواهیم کاری کنیم که مشتری‌ها از ما راضی باشن و تجربه لذت بخشی از محصولات ما رو داشته باشن" ایشان همچنین در مصاحبه دیگری اشاره کرده‌اند که این شرکت مشغول کار بر روی این پلتفرم است و بزودی از عناوین بیشتری برای این کنسول پرده برداری خواهند کرد. به نظر می‌رسد شرکت Valve به شدت در پی جبران موضع تند و منفی است که پیش‌تر در مقابل کنسول PS3 گرفته بود! از جمله اقدامات مثبت Valve در راستای بدست آوردن دوباره اعتماد طرفداران کنسول PS3 علاوه‌بر عرضه انحصاری سرویس Steam بر روی کنسول PS3 می‌توان به معرفی Portal 2 نیز اشاره کرد.


نوشته شده توسط omid در شنبه 30 مرداد 1389 و ساعت 01:15 ب.ظ [+] | نظرات ()
نظرتون راجع به وبلاگ چیه؟ •